Translation for management console missing**RESOLVED

Discussion in '3CX Phone System - General' started by matictec, Jul 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. matictec

matictec New Member

Since V7 there is an translation issue on the extension status interface for queue status. The same translation string is used here as for incoming or outgoing calls translation. in german language this is not the same. Please add a different translation string for the queue status on extension status interface.

Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Click to expand...
  2. StefanW

StefanW Head of Customer Support and Training
    Staff Member 3CX Support

Re: Translation for management console missing.

ist bekannt aber das interfacenutzt den gleichen string für beide felder, geliches siehst du bei eins eine ein da haben wir es in de leider nicht so gut. mit fantasie bekommt man es aber auch in mng wieder zusammen... sorry

Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Click to expand...
  3. matictec

matictec New Member

Re: Translation for management console missing.

Das wird von Kunden immer wieder bemängelt und es wirkt ein bisschen halbfertig. Und einen weiteren String hinzuzufügen, wird doch kein großes Problem sein. Das Proble mit eine und eins sollte in der V9 behoben werden. Es macht das Feature der Ansage der Position unbrauchbar, auch wenn ich persönlich der Meinung bin, dass es auch nicht unbedingt aktiviert werden sollte. Ich würde mir wünschen, dass das noch besser wird. Ansonsten weißt du ja, dass ich 3CX Fan bin.

Thread Status:
Not open for further replies.