brenault Customer Joined Dec 29, 2021 Messages 1 Reaction score 0 Feb 25, 2022 #1 Bonjour, Je souhaiterais pouvoir exporter la liste de mes utilisateurs, classés par groupes. dans l'export des utilisateurs, il n'y a pas les groupes.
Bonjour, Je souhaiterais pouvoir exporter la liste de mes utilisateurs, classés par groupes. dans l'export des utilisateurs, il n'y a pas les groupes.
VasilisV_3CX Customer Joined Jan 12, 2021 Messages 4,360 Reaction score 951 Feb 25, 2022 #2 Hi @brenault, I'm afraid that it isn't possible at present. You can only export extensions as per the Users >> Export function.
Hi @brenault, I'm afraid that it isn't possible at present. You can only export extensions as per the Users >> Export function.
Evolute IT 3CX MVP Gold Partner Advanced Certified Joined Feb 6, 2018 Messages 11,215 Reaction score 7,045 Feb 26, 2022 #3 The only way to "export" groups is to take a system backup and in the XML file, one place will be the groups and the members.
The only way to "export" groups is to take a system backup and in the XML file, one place will be the groups and the members.