ZTE F668A V1.0

Status
Not open for further replies.

Lena

Reaction score
0
Hallo na veel zoeken en instellen komt de 3CX zonder fouten door de poort test.
Vervelend is echter dat na 32 seconden de lijn wordt verbroken..
Heeft iemand hier een verklaring voor?

Ja, dat is de tijdperiode waarin geen ACK wordt ontvangen. Controleer het activiteitenlogboek en uw firewall / router. Wellicht wilt u de 3CX-firewallcontrole uitvoeren.

Gedaan met Google translate, dus ik hoop dat het logisch is.

leejor.. Ik kan je suggestie niet vinden in de logs ook in relatie tot de 32 seconden is er niets te vinden.
een alternatief zou ik ook de ZTE in bridge kunnen laten zetten en de 3CX kunnen aansluiten op de Netgear RBK30 met shutlle alleen dat gaat ook niet helemaal goed.
Misschien kan iemand me tippen over de instelling van de Netgear.

Als u in het logboek het uitgaande gesprek kunt vinden, moet er een reden zijn dat het is beëindigd en een resaon. het meest voorkomende probleem, op 32 seconden, is geen ACK van uw provider. Dit kan erop duiden dat sommige poorten niet open zijn. Voer de 3CX-firewallcontrole uit en kijk of alle tests slagen.

Ik heb de tests allemaal op groen dune zonder enige probleem

Vervolgens moet u het activiteitenlogboek controleren om een reden waarom de oproepen worden onderbroken. Er zou iets in moeten zitten,

Heb nog niet kunnen testen omdat ik niet op de zaak ben maar...
Kan het zitten in de bridge die geen geregistreerd ip adres heeft aan de overzijde. We hebben een bridge die we met de nieuwe situatie ander ip adres verbinden. Deze geeft groen. Maar heb ik vergeten uit te zetten. Hoe het ook zij na 32 seconden wordt deze verbinding mogelijk verbroken vanwege onbekend ipadres en gooit hij alles eruit.

Ik ben echt niet zeker van je opstelling. Er kunnen allerlei dingen zijn die van invloed zijn op de oproep. U moet misschien iemand lokaal vinden die eventuele netwerkproblemen kan oplossen.

Leejor ten eerste hartelijk dank voor het meedenken .
Nu ik de bridge niet gebruik valt hij niet uit na 32 sec.
Het probleem lijkt! Dat onze 3cx niet wordt toegelaten met een ander ipadres (nieuwe provider) en omgekeerd deze staat in het weekend buiten kantoortijden uit. Hij geeft id 12 293 als fout aan . Kan niet registreren sip is niet aanwezig. Dns fout herstellen FQDN of de service is niet aanwezig.
Maandag laat ik aan de andere kant ons nieuwe ipadres invoeren en ga op de knieën.. Gr. Prettig weekend

Leejor.. We zijn er eindelijk uit. In het overzicht komt niet duidelijk naar voren dat er bij de sip provider instelling een her registratie plaats vindt na 20 seconden zoals dat stond ingesteld op het oude ip-adres. Hierdoor wordt de lijn na 32 seconden verbroken. Kennelijk een cruciale herkenbare fout. Vond hierover eigenlijk alleen maar allerlei andere verklaringen. Deze optie was kennelijk in de vorige versies niet opgenomen hoorde ik vandaar dat het bij de nieuwe versie van 3CX deze fout geeft.2018-05-03_10-21-50.jpg

Last edited:
Bevond dit zich in de generieke SIP-provideropties? Of is dit een ondersteunde leverancierssjabloon? Als het generiek is, moet je hopen dat de provider bekend is met 3CX en je kan helpen met eventuele instellingen. Als dit een ondersteunde providersjabloon is, moet u problemen melden bij 3CX om te worden opgelost.

Status
Not open for further replies.

Latest Posts

Forum statistics

Threads
111,885
Members
164,744
Latest member
johnblackwood1